Πολύ ωραία εμπειρία! Εχω την τύχη να έχω κάνει συντήρηση και πεντικιούρ με όλα τα κορίτσια που δουλεύουν εκεί και όλες είναι εξαιρετικές στην δουλειά τους, καθώς και πολύ ευγενικές. Μπράβο👏🏼👏🏼
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα •Συντήρηση Νυχιών
Δανάη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έστειλα την κόρη μου για συντήρηση. Το αποτέλεσμα, το μηκος καθώς και το χρώμα ήταν όπως έπρεπε καθώς αρμόζει στην ηλικία της χωρίς υπερβολές.
Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
IOANNA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
δεν έκανα πεντικιούρ ημιμόνιμο αλλά μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά! Ελισαβετ θεάρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στασινή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ, ολα πολυ καλα, έφυγα με πολυ ανάλαφρα πόδια, δεν πονεσα καθολου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ Αντρικό