ηταν όλα υπέροχα αλλά ιδανικά τα νύχια θα έπρεπε να είναι λίγο πιο λεπτά ειδικά στο κάτω μέρος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΘΔ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι
η καλύτερη είναι εξαιρετικά καλή στην δουλειά!!πολύ πολύ καλή!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστινα •Πεντικιούρ
eleni•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Ο χώρος ήταν πολύ καθαρός και προσεγμένος, ενώ το προσωπικό ήταν ευγενικό και επαγγελματικό από την πρώτη στιγμή. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα στα νύχια μου, γιατί δόθηκε μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικά προϊόντα. Η διάρκεια του μανικιούρ ήταν επίσης εξαιρετική. Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτώ και το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο