Η Ελισαβετ έκανε τέλεια δουλειά και ήταν πολύ ευχάριστη σε όλη τη διάρκεια του ραντεβού! Ανυπομονώ να ξαναπάω μετά τις διακοπές μου!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χαρά•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος. Ευχάριστο και ευγενικό προσωπικό. Εξαιρετική δουλειά!!!!
Πεντικιούρ
ΝΑΝΤΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος και καθαρός χώρος και τα κορίτσια ευγενέστατα και εξυπηρετικότατα! Έκανα πεντικιούρ με την Ελισάβετ η οποία είναι εξαιρετική στη δουλειά της!
Πεντικιούρ
Aggeliki•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενέστατο προσωπικό, ωραίος κ καθαρός χώρος.. κ το βασικό πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!! Το συστήνω σίγουρα!!!!