Η Μπέσσυ είναι άψογη στη δουλειά της όπως πάντα και εξυπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί ανάλογα με τις συνθήκες!!! Η προηγούμενη πελάτισσα είχε αργήσει και έτσι το ραντεβού μου άργησε να ξεκινήσει όμως ήταν όπως πάντα άψογη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Πεντικιούρ
Μαρίνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική όπως πάντα!!Τα πιο φινετσάτα νύχια ever!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωάννα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια τα νυχια μου ακόμη μια φορά!!!+ ευχαριστώ πολύ Μπεσσυ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
ΒΙΒΗ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά! Τα νύχια μου φαίνονται πάντοτε περιποιημένα.