Οι κοπέλες είναι ευγενικές και εξυπηρετικές. Η δουλειά τους ακόμα καλύτερη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
Αντιγόνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα αποτρίχωση με κλωστή στο άνω χείλος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τσελέστα•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
Δήμητρα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά!!! Η Μπέσσυ είναι απλά εκπληκτική!!! Λατρεύει τη δουλειά της και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στο αποτέλεσμα. Επισκέφτηκα το κέντρο πρώτη φορά και είμαι ενθουσιασμένη. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά, ευχάριστα και, ασφαλώς , ταλαντούχα. Απλά, τις λάτρεψα! Εις το επανιδείν!
Μανικιούρ
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια κάνουν καταπλικτική δουλειά και ο χώρος είναι πολύ ευχάριστος!
Μανικιούρ
ΚΡΙΣΤΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μανικιούρ και πεντικιούρ σε καθαρό και περιποιημένο χώρο! Η Μπεσσυ είναι επαγγελματίας και πολύ ευγενική!