Επισκέφθηκα για πρώτη φορά το κατάστημα. Είχα μια πάρα πολύ καλή εμπειρία. Η Μπέσσυ μου έκανε ένα άψογο μανικιούρ! Σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω. Ευχαριστώ πολύ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
Αδαμαντία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη όπως κάθε φορά! Ξεκινήσαμε και τελειώσαμε στην ώρα μας, το αποτέλεσμα άψογο, σε καθαρό και ευχάριστο περιβάλλον. Το συστήνω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
Anthi•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τσελέστα•Πεντικιούρ
Minas•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ικανοποιημένη!!Η Μπεσυ όπως και όλες οι κοπέλες έμπειρες και ευγενικές!!