Πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και τη συνολική εμπειρία! Θα το επιλέξω ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τσελέστα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΗΜΗΤΡΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι καταπληκτικά. Κάνουν πολύ καλή δουλειά και το πιο σημαντικό είναι ευχάριστες. Πολύ θετική εμπειρία, κάθε φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
Fotini•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μονο τα καλυτερα για αυτο το μαγαζι! Και η Ιωαννα παρα πολυ καλη στην δουλεια της χαμογελαστη προσχαρη και ευδιαθετη προς την καθε πελατισσα! Και το μαγαζι πολυ ομορφο καθαρο χαιρεσαι να μπαινεις μεσα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελευθερία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel