Ημιμόνιμο μανικιούρ με μεγάλη διάρκεια σε εύθραστα νύχια και σε χέρια που ταλαιπωρούνται καθημερινά χωρίς χρήση γαντιών!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Maria•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό και ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Άργησαν να με ξεκινήσουν 20 λεπτά ενώ ήρθα κανονικά στην ώρα μου.
Με το αποτέλεσμα των νυχιών δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη. Άνισα, πολύ χοντρά, κακό σχήμα, καμία αίσθηση της τεχνητριας για το πώς θα έπρεπε να ήταν τα νύχια. Αναγκάστηκα να τα κάνω την επόμενη μέρα αλλού ξανά, γιατί δεν μπορούσα να μείνω με τέτοιο άθλιο αποτέλεσμα ούτε μια μέρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΟRA•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωαννα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Georgianna•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel