Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, η υπηρεσία διήρκησε όσο θα έπρεπε και το περιβάλλον είναι πολύ όμορφο!
Μανικιούρ
Βασιλικη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό και ευχάριστο περιβάλλον με εξαιρετικούς επαγγελματίες και πολύ καλές τιμές.
Μανικιούρ
Tonia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία είναι καταπληκτική τεχνίτρια! Το αποτέλεσμα της δουλειάς της είναι εξαιρετικό και έχει διάρκεια!
Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό μανικιούρ. Κ πολύ καθαρή κ ελαφρό χέρι η κοπέλα που με εξυπηρετεί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Αναστασία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αναμφισβήτητα, η καλύτερη εμπειρία που είχα ποτέ σε nail salon. Εδώ και πάνω από έναν χρόνο εμπιστεύομαι τη Μαρία για την τεχνική ακρυλικού, και κάθε φορά το αποτέλεσμα ξεπερνά τις προσδοκίες μου. Τα νύχια μου είναι πάντα αψεγάδιαστα, καλοσχηματισμένα και προσεγμένα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια – δεν είναι τυχαίο που δέχομαι συνεχώς κομπλιμέντα.
Ο χώρος είναι υποδειγματικά καθαρός, ζεστός και φιλόξενος, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ηρεμίας και χαλάρωσης.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε κάθε γυναί