Πήγα πρόσφατα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Ο χώρος ήταν καθαρός και προσεγμένος, το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό, και το αποτέλεσμα στα νύχια μου ακριβώς όπως το ήθελα. Με προσοχή στη λεπτομέρεια και πολύ καλή διάρκεια. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ
Marianna•30 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα ευχαριστώ πολύ Πολύ καθαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Πεντικιούρ
Zoe•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Μανικιούρ
Αλεξάνδρα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ που μου έκανε η Αναστασία ήταν φανταστικό! Είναι πολύ καλή στην δουλειά της και ταλαντούχα. Ευχαριστώ πολύ για το τέλειο αποτέλεσμα🖤
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
ΒΑΡΒΑΡΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο θεραπευτικό πεντικιούρ η Κωνσταντίνα ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ