πάντα εξαιρετική η Μαρία!!!!!και το περιβάλλον ότι καλύτερο
Πεντικιούρ
Κουφιδου•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μέρος είναι όμορφο κ καθαρό. Όλες οι κοπέλες ευγενικότατες κ φιλικές. Η Αναστασία που με περιποιείται εδω κ 6 μήνες , είναι υπέροχη! Γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενό της και η ώρα μαζί της περνάει πάντα ευχάριστα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κωνσταντίνα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και τέλειο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
Kaiti•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, καθαρός και η Άρια πάρα πολύ καλή!