Φεύγω πάντα απολύτως ευχαριστημένη!Επαγγελματισμός, ωραίο περιβαλλόν , αποτελεσματικότητα, φιλικό κλίμα, λογικές τιμές. Κάνω acrygel με την Μαρία, super!
Όμως όλες οι κοπέλες κ η κυρία Δώρα,ειναι εξαιρετικές.
Μανικιούρ
MAGDA•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αγαπημένο μου μαγαζί για περιποίηση άκρων!!
Μανικιούρ
Katia Papa•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλές υπηρεσίες!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Πεντικιούρ
Αλεξανδρα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος με χαλαρή ατμόσφαιρα κ ανθρώπους που ξέρουν πολύ καλά την δουλειά τους κ σε κάνουν να νιώθεις άνετα!