Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
SOFIA•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα μια χαρά! Πολύ συμπαθής και γλυκιά η τεχνητρια. Ωραία δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΠΕΝΥ•Πεντικιούρ
ΕΥΗ•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το αποτέλεσμα δεν είχε την ποιότητα που περίμενα στο ημιμόνιμο μανικιούρ. Η κοπέλα που μου έκανε το μανικιούρ αρχικά δεν είχε τόσο καλή τεχνική και εμπειρία και χρειάστηκε να έρθει 2η κοπέλα να τα "διορθώσει". Την 3η μέρα 2 νύχια είχαν ήδη αρχίσει στην άκρη να ξεκολλάνε. Δεν ενθουσιάστηκα με την όλη εμπειρία.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αλέξια•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά όλα! Πεντακάθαρο το κατάστημα, ευγενικό το προσωπικό και η Αναστασία που με εξυπηρέτησε εξαιρετική επαγγελματίας με γνώση και ταλέντο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ