Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Δημητρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
«Εξαιρετικοί επαγγελματίες με μεγάλη εμπειρία στον χώρο. Πολύ φιλικά όλα τα κορίτσια, σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή και το περιβάλλον είναι πάντα καθαρό, ευχάριστο και χαλαρωτικό. Το αποτέλεσμα στα νύχια είναι πάντα προσεγμένο και άψογο.»
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Melina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πιο ανθεκτικό ημιμόνιμο που εχω κανει!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Μανικιούρ
Georgianna•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία, πολύ καθαρό και άνετο μαγαζί, θα ξαναπάω