Έκανα το πρωτοχρονιάτικο μανικιούρ κ πεντικιούρ μου εξαιρετικό όπως κάθε φορά!!!! Καθαριότητα σούπερ, αποτέλεσμα σούπερ όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Πεντικιούρ
Δημητρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πάντα επιλέγω το συγκεκριμένο στούντιο για τη περιποίηση μου. Η τοποθεσία είναι πολύ καλή και βρίσκω να παρκάρω. Πολύ καθαρός χώρος κ τα πιο ευγενικά κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ
Δημητρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τελειααααα!!!!! ο χώρος είναι πραγματικά υπέροχος κ πολύ καθαρός. Τα κορίτσια είναι πολύ εξυπηρετικά και το αποτέλεσμα άψογο! Συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ
Δημητρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη δοκιμή με ωραίο αποτέλεσμα με διάρκεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΠΕΝΥ•Μανικιούρ
Eιρήνη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ ωραίο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο