Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Σοφιάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα τον χώρο για να κάνω ημιμόνιμο μανικιούρ. Η Αναστασία ήταν υπέροχη, έκανε εξαιρετική εργασία με χαμόγελο και σούπερ διάθεση. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Ioanna•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Αναστασια είναι φανταστική επαγγελματίας! Κάθε φορά κάνουμε και κάτι διαφορετικό και το λατρεύω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Ερμίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ γρήγορα και καθαρή ! Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ήθελα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
ΖΩΓΡΑΦΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πηγαίνω χρόνια στο κατάστημα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη απ την καθαριότητα και την αισθητική του χώρου. Τα κορίτσια είναι όλα εξαιρετικά με αποκορύφωμα την Αναστασία που μου κάνει τα νύχια όπως ακριβώς τα θέλω και στο σχήμα (χτίσιμο) και στα σχέδια-χρώματα. 🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel