Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πάντα προσεκτικές με το αποτέλεσμα . Ο πρώτος χώρος που νιώθω ασφάλεια στο κομμάτι της καθαριότητας και είμαι πάντα ευχαριστημένη καθώς το μανικιούρ μου έχει διάρκεια. Ευχαριστώ ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΠΕΝΥ•Πεντικιούρ
Marina•περίπου 16 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δημητρα•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εχω επισκεφθει αρκετες φορες το καταστημα και ημουν πολυ ευχαριστημενη.
Εκανα ημιμονιμο πεντικιουρ σε 25 λεπτα, το βερνικι δεν εχει στρωσει καλα, σε καποια νυχια εχει ακουμπησει δερμα σε αλλα εχει βαφτει αρκετα μακρυα απο τη ριζα του νυχιου. Δε θα το επισκεφθω ξανα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ