Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
Λίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξερετικό καταστημα με χαλαρη ατμόσφαιρα και φιλικο προσωπικό. Η Αγγελική κάνει φανταστική δουλειά, δίνει μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια και πάντα τα νύχια μου είναι εντυπωσιακά και γερά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel