Ήταν όλα πολύ ωραία! Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και εξαιρετική δουλειά!
Μανικιούρ
Γωγώ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το χώρο για ένα πεντικιούρ και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Πεντικιούρ
Σμαραγδα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά υπέροχο αποτέλεσμα πάντα κάνει πιο ωραία από αυτά που έχω στο μυαλό μου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια ολα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Πεντικιούρ
Ιωαννα Φεραι •περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμα μια φορά εμεινα πολυ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Πολύ προσεκτική δουλειά και αποτέλεσμα που διαρκεί μέχρι την επόμενη επίσκεψη. Ο χώρος εξαιρετικός και τα κορίτσια ευγενέστατα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ