Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Olga•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή τεχνιτρια σε υπέροχο πειρβαλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δανάη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα του ημιμόνιμου στα χέρια μου! Ταλαντούχα τα κορίτσια, γρήγορη και άψογη δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
Λίτσα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια η αγγελική, το αποτέλεσμα στα νύχια φανταστικό ήταν αυτό που ήθελα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
Χρύσα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά με προσοχή στην λεπτομέρεια ..!!!💅 Τα κορίτσια του nail glam είναι υπέροχα...!!! 😍