εξαιρετικο αποτέλεσμα για άλλη μια φορά! πολύ όμορφο σχέδιο, με φαντασία και χιούμορ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Μανικιούρ
stavroula•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Άννα ειναι φανταστική,εχει δημιουργήσει ένα παραμυθένιο χώρο,πεντακάθαρο και κάθε φορα που την επισκέπτομαι ειναι το happy hour μου!Εξαιρετική στη δουλειά της και με άπειρες επιλογές από χρώματα και τεχνοτροπίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Μανικιούρ
Vicky•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Μανικιούρ
Irene•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Άννα είναι το πιο γλυκό παιδί. Φιλόξενη και πολύ καλή στη δουλειά της.