Πάντα ειναι υπέροχα οταν επισκέπτομαι την Άννα,ειναι ευδιαθετη, καθαρη στη δουλεια της και γεμάτη ορεξη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Μανικιούρ
Vicky•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Άννα ήταν πολύ καλή! Ευγενική και γρήγορη, μου άρεσε πολύ που πρόσεξε τις λεπτομέρειες και την ώρα που έκανε την διαδικασία του πεντικιούρ και όταν έβαψε τα νύχια! Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Πεντικιούρ
Margarita•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικα ειμαι εξαιρετιξα ευχαριστημενη με το αποτελεσμα και με την εξυπηρετηση μαθε φορα . Το προτεινα επισης σε μια φιλη μοθ και ειναι επισης ποκυ ικανοποιημενη και σιγουρα θα το ξαναπροτιμησουμε