Πολύ γλυκιά η Άννα και πολύ καλή περιποίηση και αποτέλεσμα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Πεντικιούρ
Τάνια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και υπέροχο αποτέλεσμα! Το πεντικιούρ ήταν προσεγμένο, με μεγάλη λεπτομέρεια και επαγγελματισμό. Ο χώρος καθαρός και χαλαρωτικός. Θα ξαναπάω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Πεντικιούρ
Βασιλική•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική, καθαρή, ευγενική και πολύ καλή η δουλειά της
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Πεντικιούρ
ΔΑΦΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απλά υπέροχο το αποτέλεσμα, τι άλλο να πω;;!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Anna•Μανικιούρ
stavroula•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχη η Άννα, αγαπάει πολύ τη δουλειά της και το φαίνεται στο αποτέλεσμα!!