Μπράβο σας κορίτσια!! Είσαστε η μία καλύτερη από την άλλη!!! Η Άρση απλά θεά!!!!!! Σας ευχαριστώ πολύ για το πάντα καταπληκτικό αποτελέσμα στα νυχάκια μου!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Efthalia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή και ευγενική εξυπηρέτηση. Σας ευχαριστώ πολύ ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ολγα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τέλεια ✨💖
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χρύσα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ολα ηταν τέλεια και η Άρσι καταπληκτική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel