Πήγα πρώτη φορά στο συγκεκριμένο και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!! Η Γεωργία μου έκανε καταπληκτική δουλειά πρόσεξε τη κάθε λεπτομέρεια και πάνω από όλα ήταν πολύ ευγενική και φιλική, τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βασιλική•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη δουλειά με πολύ προσοχή στην λεπτομέρεια! Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κάθε φορά φεύγω απόλυτα ευχαριστημένη, με νύχια που κρατάνε εβδομάδες χωρίς να χαλάνε. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει ποιοτική περιποίηση και άψογο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ρενα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οπως πάντα όλαperfect ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες