Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ioanna•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίο μαγαζί. Όμορφο κλίμα. Τα κορίτσια πολύ ευγενικά και χαμογελαστά. Το αποτέλεσμα δεν ήταν 100 τοις 100 αυτό που ζήτησα παρόλα αυτά ήταν ένα όμορφο αποτέλεσμα. Για κάποιον που δεν είναι τόσο extreme με τα νύχια του όσο εγώ είναι ότι πρέπει.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Νατασσα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευγενικό προσωπικό, άμεση εξυπηρέτηση και εξαιρετική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Πεντικιούρ
Μαρία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή δουλειά, προσεγμένη και καθαρή μπράβο στα κορίτσια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Πεντικιούρ
ΜΑΚΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα υπέροχα..!! Νύχια που διαρκούν και 40 μέρες 🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel