Εξαιρετική επιλογή, η υπάλληλος με την οποία είχα ραντεβού για επιμήκυνση και σχέδιο ήταν άψογη. Το σχέδιο και τα χρώματα που είχα επιλέξει βγήκαν υπέροχα. Σίγουρα θα το επισκέπτομαι στο μέλλον για όποια υπηρεσία χρειαστώ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αθανασία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκανα
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρηνη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογα σε όλα! ❤️
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Σπυριδουλα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Και τα κορίτσια υπέροχα, ο χώρος, όπως κ το πεντικιούρ απίστευτο! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Πεντικιούρ
Pinelopi•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είσαστε όλες καταπληκτικές στην δουλειά σας!! Σας ευχαριστώ πολύ που πάντα μου κάνετε όμορφα νυχακια!!!