Ο,τι χειρότερο δεν ξαναπάω ποτέ. Αρχικά γράφει ξεκάθαρα 19€ ή μισή ώρα για το my massage παγκρατίου και με πήραν τηλέφωνο 2 ώρες πριν πάω να μου πουν ότι έχει πάει στα 24€ και τελικά ενώ τους είπα ότι δεν θα έρθω με αυτή την τιμή συμφώνησαν στα 19€. Άργησα επειδή μου έτυχε κάτι προσωπικό 10 λεπτά και ήρθαν στα 20 λεπτά μέσα στο μασάζ π έκλεισα για μισή ώρα να με βγάλουν αρον αρον πριν ολοκληρώσω το μισάωρο γιατί λέει είχαν πελάτες και ραντεβού που περίμεναν και κυριολεκτικά δεν υπήρχε κανένας.
Ελισαβετ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το massage που κανω ειναι πάντα αναζωογονητικό και υπέροχο!
Ευγένεια , επαγγελματισμός και καθαριότητα!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
ΖΙΑΝΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήραμε deep tissue και μας έκαναν χαλαρωτικό δεν είχαν δύναμη οι θεραπευτές για κάτι παραπάνω έχω επισκεφτεί το χώρο 5-6 φορές μόνο μια έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος εδωσα κ αλλες ευκαιρίες τώρα ήταν τελευταία φορά όμως . Επίσης ανέβηκαν οι τιμές χωρίς να αναγράφονται στο site
Konstantinos•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💖💖💖💖💖💖 δεν έχω λόγια😍😍😍😍
Εφη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ανακουφίστηκε ο αυχένας μου - θα χρειαστώ και άλλα ραντεβού, Η μασέζ έδειξε ενδιαφέρον για το πρόβλημά μου και πραγματικά θέλησε να με βοηθήσει