Παρα πολυ επαγγελματικος και φιλικος χωρος! Εμεινα πολυ ικανοποιημενη απο το ημιμονιμο μανικιουρ μου. Η Αννα ηθελε να βεβαιωθει για το οτι ειμαι ανετα και ηταν πολυ φιλικη οπως ολες οι υπαλληλοι. Σημαντικο επισης πως φερονταν ομορφα μεταξυ τους, θεωρω ειναι δεμενη ομαδα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ
Dimitra•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευχαριστημενη
Πεντικιούρ
elena•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη στο συγκεκριμένο κατάστημα κι έμεινα αρκετά ευχαριστημένη! Δύο εβδομάδες και το ημιμόνιμο ακόμα δεν έχει χαλάσει, παρόλη την καταπόνηση από δουλειές κλπ. Επισης και το pedicure άψογο! Ευγενικό προσωπικό, καθαρό και όμορφο μαγαζί!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και γρήγορη και άρτια περιποίηση όμορφο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσια•Μανικιούρ
ΔΗΜΗΤΡΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα η εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα ήταν άψογα!