Απόλυτα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα! Όμορφο χρώμα, σωστή περιποίηση και, πάνω απ' όλα, ωραία ατμόσφαιρα!
Μανικιούρ
stavroula•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική και γλυκύτατη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Αποτρίχωση Φρυδιών
Konstantina•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστη εμπειρία, όπως κάθε φορά! Θα ηθελα λίγη παραπάνω προσοχή στο πεντικιούρ όμως, πιο θεραπευτικό παρά καλλωπιστικο ισως, αν και η κοπέλα ήταν πρόθυμη να βοηθήσει ως το σημείο που μπορούσε!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Πεντικιούρ