Εξαιρετική η Ανδριάνα!Όλα τα κορίτσια, πολύ καλά στη δουλειά τους! Ευγενικές και με πείρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα•Μανικιούρ
Κιγκου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συνεπείς και εξαιρετική στην δουλειά τους!Δεν χρεώνουν έξτρα για την αφαίρεση ημιμόνιμου και το αφαιρούν πολύ προσεκτικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλα•Μανικιούρ
Κιγκου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό.Αψογη η δουλειά τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα•Μανικιούρ
ΣΟΦΙΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια ήταν εξαιρετικά ευγενικά και επαγγελματίες. Ο χώρος δεν ήταν μεγάλος αλλά πολύ οργανωμένος. Παρότι είχε πολλά ραντεβού όλα ήταν σε τάξη. Φαινόταν ότι υπήρχε «σειρά». Η Τζένη πολύ καλή,υπομονετική και εξαιρετικά γρήγορη. Σας ευχαριστώ. Σύντομα θα ξανακλείσω ραντεβού