Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βάσια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μελίνα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΒΑΡΒΑΡΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Χρειάστηκε αρκετές φορές να «διορθώσω» την τεχνιτρια όχι από ιδιοτροπία αλλά επειδή το σχήμα ήταν στραβό
Ο χώρος μικρός αλλά σίγουρα καθαρός
Άβολα ήσυχος