Ήταν όλα εξαιρετικά!! Θα το ξαναεπισκεφτώ το μαγαζί σίγουρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Πεντικιούρ
Ελένη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ευχαριστο περιβαλλον!!!
Ωραια περιποιηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ
iliana•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ola mia xara
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Αποτρίχωση Φρυδιών
AM•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευγενική, πολύ γλυκιά, πολύ καλή δουλειά και ήξερε τι να προτείνει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Αποτρίχωση Φρυδιών
Ιωάννα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ όμορφος χώρος! Το προσωπικό ήταν ευγενικό και επαγγελματικό, και το αποτέλεσμα στα νύχια μου ήταν άψογο. Μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και καθαριότητα. Σίγουρα θα ξαναπάω!