Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Ψυλλάκης •Κούρεμα Αντρικό
Θέμης•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Και τα δύο τα παιδιά που ήταν στο κατάστημα ο Γιωργος και ο Σπύρος ήταν ευγενέστατοι και με βοήθησαν να αισθάνομαι όμορφα λόγω της πάθησής μου. Τους ευχαριστώ πολύ.
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Ψυλλάκης •Κούρεμα Αντρικό
ΑΝΤΩΝΗΣ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με ευγένεια και χαμόγελο
Εξυπηρετήθηκε από Μπιτουλάς Σπύρος •Κούρεμα Αντρικό
Γιώργος•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι ένα πολύ καλό κομμωτήριο, με ευγενικό και εξειδικευμένο προσωπικό και ευχάριστους χαρακτήρες.