Πολυ ωραίος χώρος και πολύ ευγενικά όλα τα παιδιά. Ο Παναγιώτης κούρεψε τον 3,5 ετών γιο μου και πέρασαν τέλεια. Κουρεμα ακριβώς όπως το θέλαμε και όπως έκρινε οτι του ταιριάζει. Σιγούρα θα ξανά πάμε.
Εξυπηρετήθηκε από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ•Παιδικό Κούρεμα
ΜΑΡΙΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση προσοχή στην λεπτομέρεια πολύ ευχάριστο περιβάλλον
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Ψυλλάκης •Παιδικό Κούρεμα
Panagiotis•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση προσοχή στην λεπτομέρεια πολύ ευχάριστο περιβάλλον
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Ψυλλάκης •Τριμάρισμα και Ξύρισμα Γενειάδας
Panagiotis•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα εξαιρετικά και η εξυπηρέτηση πάντα φοβερή