Πολύ καλό πεντικιούρ χαλάρωσα και η κοπέλα πολύ προσεκτική και έκανε λεπτομερή δουλειά στα πολύ μικρά μου νυχακια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ταμάρα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφιαννα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ταμάρα•Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
katerina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καλη και γρηγορη, προτείνεται
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ταμάρα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
RIKA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα ευγενική αλλά θέλει πολύ εκπαίδευση ακόμα . Είχα ενισχυμένη βάση κ ήθελα ένα διάφανο ημιμονιμο. Μου άφησε στα μισά νύχια τη βάση . Της λέω ρε συ έχουν άλλο χρώμα τα μισά . Δεν καταλαβαίνε τι της έλεγα . Ξεκίνησε μετά να τη βγάζει κ όταν τελείωσε , όπως ήμουν μέσα στη σκόνη άρχισε να τα βάφει . Λέω αποκλείεται κ έφυγα . Τα νύχια μου πόναγαν εντωμεταξύ γιατί μου τα έφαγε . Στο λυμαρισμα επίσης άσχετα μήκη τα νύχια . Λυπάμαι αλλά κακή εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ταμάρα•Μανικιούρ
Χαρά•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και περιποίηση! Το μαγαζί πολύ καθαρό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ταμάρα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο