Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
43 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ καλό πεντικιούρ χαλάρωσα και η κοπέλα πολύ προσεκτική και έκανε λεπτομερή δουλειά στα πολύ μικρά μου νυχακια!
πολύ ευχαριστημένη
καλη και γρηγορη, προτείνεται
Η κοπέλα ευγενική αλλά θέλει πολύ εκπαίδευση ακόμα . Είχα ενισχυμένη βάση κ ήθελα ένα διάφανο ημιμονιμο. Μου άφησε στα μισά νύχια τη βάση . Της λέω ρε συ έχουν άλλο χρώμα τα μισά . Δεν καταλαβαίνε τι της έλεγα . Ξεκίνησε μετά να τη βγάζει κ όταν τελείωσε , όπως ήμουν μέσα στη σκόνη άρχισε να τα βάφει . Λέω αποκλείεται κ έφυγα . Τα νύχια μου πόναγαν εντωμεταξύ γιατί μου τα έφαγε . Στο λυμαρισμα επίσης άσχετα μήκη τα νύχια . Λυπάμαι αλλά κακή εμπειρία
Πολύ καλή δουλειά και περιποίηση! Το μαγαζί πολύ καθαρό.
5
1
5
6
78
7