Ανδρικό πεντικιούρ σε Prive χώρο του καταστήματος!Ειναι πολύ μπροστά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο έχω επισκεφθεί! Η διακόσμηση πολύ προσεγμένη! Σε κερνάνε καφέ ή τσάι και σε κάνουν να νιώθεις πολύ φιλόξενα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !
Πεντικιούρ
Manos•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για μια ακόμα φορά όλα ήταν τέλεια, υποδοχή, τήρηση ραντεβού, εξαιρετικό αποτελέσματα με διάρκεια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νάντια•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες...!!! <3 <3 <3
Πεντικιούρ
Μενια Σ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος με ευγενικό και προσεκτικό προσωπικό, είναι πολύ εξυπηρετικά κορίτσια και πολύ σωστά στην δουλειά τους.