Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Afroditi•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εξυπηρέτηση και η υποδοχή της μικρής Σοφιας ήταν….. εξαιρετική και ενθουσιάστηκα πολύ . Συγχαρητήρια στο κατάστημα που έχει τέτοια εξυπηρέτηση και μια συμπαθέστατη και ικανή υπάλληλο αν και έπρεπε να ήταν ιδιοκτήτης. ΣΟΦΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ Spa