Ευγενική εξυπηρέτηση, καθαρός χώρος και ωραίο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anastasia•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέπτομαι το Mona Lisa για μανικιούρ-πεντικιούρ και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!! Η Σοφία είναι εξαιρετική στη δουλειά της — προσεκτική, με έμφαση στη λεπτομέρεια και πάντα ευχάριστη. Ο χώρος είναι καθαρός, προσεγμένος και πολύ φιλόξενος. Κάθε επίσκεψη είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΒΙΚΥ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ARETI•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
ARETI•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ Spa