ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΣΑΛΟΝΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΜΕ ΚΕΡΑΣΑΝ ΚΡΑΣΑΚΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΘΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ Κ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΣΑΖ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΕΡΙ ΣΤΙΣ ΦΤΕΡΝΕΣ.ΑΓΟΡΑΣΑ SCRUB ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΦΥΣΤΙΚΙ. ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΜΠΡΑΒΟ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα αψογα μπραβο κοριτσια κ συγχαρητήρια για τα χειροποίητα προϊόντα
σας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών