Ομορφος χωρος με ωραιο κλημα και πολυ καλη δουλεια. Εχω αλεργεια σε υλικα και με προσεξαν πολυ ετσι ωστε να μην με ξανα ενοχλησει το ημιμονιμο ενω αλλα μαγαζια μου ειπαν να πας αλλου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia V.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι εκπληκτικές!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Παρθενη Μ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💅top
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ
ποπη M.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα ήταν όλα τέλεια! Πολύ ωραία και φιλική ατμόσφαιρα. Το μανικούρ επίσης πολύ ωραίο! Δεν σας αλλάζω με τίποτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Μανικιούρ
Panagopoulou•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ζεστη ατμόσφαιρα σε ενα μαγαζί καλαίσθητο που μυριζει τελεια! Τα κοριτσια ευγενεστατα καθως κ η Ιδιοκτήτρια που με κερασε κρασάκι! Τα προϊόντα που μου έβαλαν ειναι χειροποίητα απο την ίδια κ αγιρασα βούτυρο φυστίκι! Το καλυτερο μαγαζι στα Μελίσσια μακραν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών