Το πεντικιούρ ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο καλό και η Εφη ακολούθησε ολοκλήρωσε την εργασία της με τη δέουσα προσοχή στα σημεία που της επισήμανα η ίδια ώστε να μην πονέσω στις περιοχές που συνήθως τραυματίζομαι.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματική αντιμετώπιση με ταυτόχρονα πολύ φιλικό περιβάλλον