Πολύ καλή εξυπηρέτηση,πρόσωπα χαμογελαστά που ξέρουν την δουλειά τους! Περιβάλλον γεμάτο θετική ενέργεια και ευγένεια! Αδυναμία μεγάλη...η Βάσω το Αστέρι!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κρουσταλη Ν.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση και άψογο μανικιουρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο