Ωραίο περιβάλλον, με χαρουμενα και ευγενικά κορίτσια. Η Βάσω πάντα πρόθυμη και με προσοχή στη κάθε λεπτομέρεια για να ευχαριστήσει
τον πελάτη
Μανικιούρ
dorina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία με καλό αποτέλεσμα σε μανικιούρ πεντικιούρ gel.
Ευγενικό προσωπικό και εξαιρετική ταχύτητα στις υπηρεσίες.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή Νικολαΐδου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δοκίμασα πρώτη φορά το εν λόγω κατάστημα κάνοντας ένα pedicure με απλό μανό. Πρώτη φορά μου δημιουργήθηκαν μικρές φλεγονές γύρω από τα νύχια από τον τραυματισμό που προκάλεσε η συγκεκριμένη υπάλληλος. Επέμενε πολλές φορές να βαζω αντιβιοτική κρέμα για τις επόμενες ημέρες γιατί προφανώς είχε καταλάβει ότι είχε τραυματίσει τα δάχτυλά μου.
Πεντικιούρ
Panagiota•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα εξαιρετικα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο