Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη από την εμπειρία μου! Ο χώρος είναι πολύ όμορφος, καθαρός και προσεγμένος, δημιουργώντας μια πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η κοπέλα που μου έκανε το πεντικιούρ ήταν εξαιρετική, πολύ ευγενική, προσεκτική και επαγγελματίας. Έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!»
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΙΡΗΝΗ•Πεντικιούρ
Katerina•περίπου 8 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
φανταστική δουλειά. υπέροχο προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΜΟΥ•Πεντικιούρ
katerina•περίπου 10 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια και πάντα περιποιημένη δουλειά! Ο χώρος πεντακάθαρος και το προσωπικό πρόσχαρο και ευγενικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΜΟΥ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρή Όλγα •1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια όλα είναι υπέροχα !!!!!!
Η ειρήνη κάνει καταπληκτικά την δουλειά της !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΙΡΗΝΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ntinta•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όμορφος και καθαρός χώρος!! εξυπηρετικοτατη και ευγενέστατη η ιδιοκτήτρια...και φυσικα υπέροχη η Ειρήνη!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ•Πεντικιούρ