Ειλικρινά, το καλύτερο μαγαζί στον τομέα του . Υπέροχος και καθαρός χώρος . Τα κορίτσια πολύ ευγενικά . Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε κατάλαβε αμέσως τι ήθελα . Η τεχνική της καταπληκτική! Σίγουρα θα ξαναπάω . Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη •περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη τόσο από το χώρο όσο και από την εξυπηρέτηση. Ευχάριστο κλίμα, πολύ καλή δουλειά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΙΣΑΒΕΤ•Μανικιούρ
Εμμα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Φανταστικό! Η τζεσικα είναι εξαιρετική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Πεντικιούρ
Ελίζα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ περιποιημενος και καθαρός χώρος, ευχαριστες κοπελες και εξαιρετικη δουλεια. Ενας χωρος ο οποιος ελειπε στη περιοχη του Χαιδαριου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Μανικιούρ
ΤΖΕΣΙΚΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από τους πιο ωραίους χώρους που έχω δει στη δυτική αττική!!Η ελισαβετ εξαιρετική και με γνώσεις θεραπευτικού πεντικιούρ!!! Έχω κλείσει είδη το επόμενο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΙΣΑΒΕΤ•Μανικιούρ