Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανιλντα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σταυρουλα•περίπου 13 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τρομερή εξυπηρέτηση και υπέροχη ποιότητα σε όλα τους τα υλικά
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Lola•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα είναι υπέροχα κάθε φορά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανιλντα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Τζωρτζινα•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
.
Εξαιρετικά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Χριστίνα•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκεπτομαι το μαγαζί τρίτη φορά και πραγματικά κάθε φορά μένω το ίδιο αλλά και περισσότερο ευχαριστημένη σε όλα όσα έχω κάνει. Αυτήν την φορά έκανα νύχια, καθαρισμό προσώπου και φρύδια και κάθε φορά όταν φεύγω από εκεί νιώθω πιο ανανεωμένη από ποτέ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα….το καλύτερο beauty salon στην Αθήνα 💕
Κλασικές Θεραπείες ΠροσώπουΔείξε όλες τις κριτικές…