Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Το καλύτερο κέντρο αισθητικής!!! Έτυχε να το βρω αρχές Οκτωβρίου και από τότε δεν το αλλάζω!!! Όλα πεντακάθαρα, υπέροχες υπηρεσίες,ευγενέστατο προσωπικό και φοβερές τιμές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Μαριαννα•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανιλντα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σταυρουλα•2 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τρομερή εξυπηρέτηση και υπέροχη ποιότητα σε όλα τους τα υλικά
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Lola•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα είναι υπέροχα κάθε φορά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βανιλντα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο