Σίγουρα ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Η Μαρία ηταν εξαιρετική στην δουλειά της, ευγενική σου εξηγούσε κάθε απορία και σου πρότεινε λύσεις. Η γνώμη μου όπως και την προηγούμενη φορά που το επισκέφτηκα για ξύρισμα είναι πολύ καλή. Θα επανέλθω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Αντρικό
Σπύρος•5 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ψξδδ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Α. •Πεντικιούρ Αντρικό