Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ολυμπία Ζ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ζέστη ατμόσφαιρα, άψογη εξυπηρέτηση και πραγματικά πολύ ομορφο αποτέλεσμα στα νύχια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Evita•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χωρος, ευγενικη υπάλληλος με χαμόγελο.
Το συνιστω!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία Σ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον, καθαρό και η Χριστίνα άψογη και καταρτισμένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, καθαρός και περιποιημένος, η κυρία που με εξυπηρέτησε ήταν φιλική, ευδιάθετη και φαινόταν να γνωρίζει καλά το αντικείμενο της! Έκανα μανικιούρ ημιμόνιμο και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο